HTML

Hülyék kíméljenek...!? Itt őszinte lehetsz...

Végtelen hosszú és újra- és újratermelődő viccfolyam a lét...

... éppen ezt mondják

Jelölve

Demokratikus ChartaLíció

2021.10.14. 14:48 :: FILTOL

Egy magamfajta, 50 feletti öregecskedő csatamén álmélkodva figyeli azt a hideg, bizánci stílusú leszámolást amit a DK művel az úgynevezett ellenzék, úgynevezett baloldali térfelén. Harminc évvel az úgynevezett rendszerváltás után, a magyar baloldal egyszerűen nem tud megszabadulni a kommunista hálózat és impexes befolyásától. Annyira nem, hogy úgy tűnik mára már csak maga a hálózat létezik, balos pártok nem. Ezt tetézve, ezek kiegészültek a Momentummal, akik kétes és gyanús külföldi ügynök háttere, beágyazódásaik mára kb. közhellyé váltak. Azt csak remélni lehetett, hogy egy generációnyi idő eltelik, és a kommunista bolsevik befolyástól terhelt baloldal ki tud termelni az értelmisége segítségével, egy szocdem, vagy egy valódi szoci pártot. Ez a mai helyzetet figyelve teljesen hiú ábránd. A fiatalabb, felnövekvő, bármilyen valódi eszmével is rendelkező politikus generációt akik az LMP-ben vagy bármelyik újonnan megjelent balos formációban látták reményüket egyszerűen ledarálták. A pártjaikat eltérítették, ügynökökkel rakták tele, mint anno a komcsik az MDF-et és az összes un. rendszerváltó pártot. Több mint száz éve a kommunisták nem engednek felnőni maguk mellett egy szocdem formációt. Ezt a tényt, bárkinek aki politikára adná a fejét, a minimális történelmi ismeret esetében fel kellene ismernie. Minden konkurenciát megsemmisítenek, vagy belülről a pártjaikat szétzilálják, bomlasztják, pártszakadásig lavírozzák. Egyszerűen röhögnöm kell Schifferen is, aki ugyanúgy hagyta szétverni az LMP-t, mint a dédapja a szocdem pártot. Semmit nem tanult az ősei példájából, hagyta a beszivárgókat tevékenykedni, kinevelt egy vipera Karácsonyt, egy Széll Bernit, egy Hadházyt. Tehetséges személyi döntések voltak, lássuk be.

Előválasztás = demokratikus charta2021.

A demokratikus charta 91ben alakult meg, mára Mező Gábor és Borvendég Zsuzsanna kutatásai nyomán tudjuk, a titkosszolgálati hálózat hozta létre. Ahogy a mai napig aktív gazdasági maffiát is. A fokozódó szélsőjobbos veszély oly nagy lett, a hortysta restauráció, a soviniszta MDF, az antiszemitizmus megjelenése elég ok arra, hogy az MSZMP utódpártjával az MSZPvel összefogjanak újra. A karanténból a kommunistákat a demokratikus charta engedte ki, rehabilitálta és újra a porondra vezette. Most az előválasztas ugyanezt a célt szolgálja. A teljesen vállalhatatlan Gyurcsányt, a bolgár kommunista nejét, a szemkilövetőt és az akasztós Apró pereputtyát az előválasztás újra szalonképessé teszi. Az orbáni diktatúra annyira tombol, olyan borzalmas a helyzet, hogy a exnáciktól a DKig KÉNYTELENEK összefogni, és igen a DKval is. Ez a demokratikus charta ócska trükkje 2021ben a mérsékelten teheséges új politikus generáció legyalázására. A DK romlott, de hatalmi technikákat kiválóan alkalmazó Gyurcsányja létrehozta a demokratikus chartát újra. Formailag a Magyar Demokratikus Charta névvel 2008ban létrejött a felmelegített töltött káposzta, de akkor ez hamvába halt. Az előválasztás az ami biztosítja a hálózat számára, hogy már most, az előválasztás lezárta előtt kijelenthető, az ellenzéki frakciók közül a DK lesz a legnagyobb. Minek nevezhetnénk azoknak a pártoknak a vezetőit, akik egy ilyen előválasztási folyamatba hajlandóak voltak belemenni? Minimum tehetségtelen ostoba fajankóknak. Mára a pártjaik identitása feloldódott a bolsevik hörgésben, megkülönböztethetetlenek lettek a Gyurcsányi fostól, amit a Mester szétfröcsögtetett, és rákent mindenkire. A listás és az egyéni helyeket szétosztották az Apró villa konyhaasztalánál, becsapva ezzel az ellenzéki szavazókat. A pártjaik pedig? Ahelyett, hogy 12 év alatt felépítettek volna egy hiteles pártot (bármelyik is), most remegve menekülnek Feri szárnyai alá, remélve egy listás helyet. Az LMP elnöke kiáll egy elítélt bűnöző ellen? Majd veszít? Ez mi? Ha nem vicc, akkor szánalomkeltő amatőr lépés. Melyik netpárt hitte azt, hogy az előválasztáson labdába rúghat a DKs szekta ellen? Melyik szavazóval lehet elhitetni azt, hogy egy miniszterelnök nulla párttal a háta mögött (Karácsony, Marki-Zay) tud kormányozni? Nem tűnik fel senkinek, hogy a választáson nincs Miniszterelnök rublika, ahova x-elünk? Fletó tényleg Cippola, és a szerencsétlen lúzerek mennek és adják az adataikat, aláírják, hogy jövőre hova szavaznak (megsértve ezzel a titkos választás alapelveit), hiszik és remélik, hogy választottjuk párt és képviselők nélkül gyakorolja majd a hatalmat. Aztán ha véletlenül nem úgy szavaznak ahogy az "elvárható lenne", jön a figyelmeztetés Ungvárytól, hogy no-no! Kimondhatjuk, Feri minden célját elérte már most. Elvette a következő politikus generáció lehetőségét, hogy képviselve legyen a következő négy évben a parlamentben. A leprás a menet élére állt, a bizánci kórt mindenkire rákente. Megvett, megfenyegetett, bezsarolt, megsemmisített, szétbomlasztott, fellazított, megfélemlített, a klikkbait sajtója segítségével (ezalenyeg, nyugati fény és klónjai) lealázott és elhiteltelenített mindenkit, aki képes lett volna egy olyan politikai erőt felépíteni aki vele konkurálhat. Az impexes maffia, a hálózat tagjai és azok pereputtyai, a külföldön kiképzett ügynökök ugyanúgy szállták meg az összefogást és az azt adó pártokat, mint ahogy a rák szétterjed a testben. Az egészséges sejteket a saját torz képére alakítja, majd a testet megsemmisíti. Így jártak az utóbbi száz év balos pártjai a bolsevik kór és képviselői miatt. Igazán szomorú látni, hogy egy komplett generáció lett újra ennek áldozata, és kezdeményezéseik, terveik mind megsemmisülnek.

Természetesen saját tehetségtelenségük, felkészületlenségük, járatlanságuk és történelmi ismereteik hiánya mind hozzájárult, hogy ez a folyamat végbe mehessen.

Persze mondhatnónk, hogy krokodilkönnyeket hullatok, de nem.

Egy magamfajta, 50 feletti öregecskedő csatamén reméli, hogy egyszer lesz egy olyan politikában tehetséges, a közigazgatás szervezésére, az állam és gazdaság működtetésére valóban képes, balos (hitelesnemkamu)zöld politikai erő, akikkel valóban érdemi előremutató vitát folytathatnánk az országunk sorsáról, nemzetünk jövőjéről.

Mert eddig nem volt.

66 komment

Címkék: politika fidesz dk 2021 elovalasztas lippsi hazugokkeringoje libernyákok

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyekkimeljenek.blog.hu/api/trackback/id/tr3716482224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fidesz bérszámfejtés 2021.10.17. 09:26:12

Fizetett politikai hirdetésünket látták.

birkamenet 2021.10.17. 11:38:39

Az összes komcsi meg háromperhármas, na meg a csemetéik mind a fideszben van änak már 30 éve: a diktátor, a házelnök, a miniszter, a fake propaganda gyártók - és ezek mind büdös komcsiznak! Semelyik másik európai országban nincs ennyi degenerált idióta, mint Orbanisztánban.

nemecsekerno_007 2021.10.17. 11:38:48

Milyen gáz, hogy Goebbels és Heindrich unokák irányítják a demokratikus ellenzéket.

birkamenet 2021.10.17. 11:41:22

@Fidesz bérszámfejtés:

Igen, egy fideszkomcsi utolsó hörgését olvashattuk a történelmi bukta és elszámoltatás előtt. Jó látni, ahogy ezek most már napo ta fossák tele a gatyájukat.

nemecsekerno_007 2021.10.17. 11:42:05

@birkamenet: Ezt olyanok mondják akik maguk is a Kádár-rendszer és a post-szocialista 20 év kegyeltjei voltak.
Fogadd el, hogy átvertek a diplomás komcsik, akkor könnyebb lesz megérteni az újabb Fidesz 2/3-ot.

nemecsekerno_007 2021.10.17. 11:49:50

@jozsef_121: Mi van Kemény Köcsög és Krumpliorr?! Megint itt vagy?!?!

morph on deer 2021.10.17. 11:56:19

Tényleg nem értem, miért hisztizel.
Hiszen épp most bukkant fel a semmiből a hithű magyar anyák nedves álma, aki már előre, habzó szájjal feni a rozsdás bökőt, hogy na majd ő elvégzi a nagytakarítást, ami ‘89-től szőnyeg alá söprésnél tovább sose jutott!
Hallelúja!

Kissé ugyan árnyalja a képet, hogy ez már megint azt jelenti, hogy egy minimum orbáni léptékben torzult személyiség ez az új messiás, nulla politikai súlyú gittegylettel a háta mögött, dehát a célnak így is megfelel, sőt!

És hogy mi a cél?
Először is Gyurcsányt nagy csinnadrattával miszlikbe aprítani, közben teljesen felmorzsolni a mai ellenzéket, és a maradékából, az orbánba beleunt fideszesekből, meg a saját szakköréből gy orbán és NER nélküli fidesz 2.0, jóval keményebb fasisztoid vonásokkal, fegyelemmel, kontrollal, fundamentalista neveléssel, de jóval európaibb és civilizáltabbnak tűnő keretek között.
Végül is önjelölt messiásunk már képes a kés és villa rendeltetésszerű használatára is, nem nyálazza össze minden nő kezét, a saját méretének megfelelő ruhákat visel, és még sámlit sem használ fotózáskor, - hát mi kell még?

Szóval lehet örülni, hiszen itt van végre a nagy lehetőség “a múltat végképp eltörölni…” - kezdődhet The Handmaid's Tale megvalósítása.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 12:15:37

@birkamenet: 12 eve elmondjátok. de elsietted, altalaban hetfon bukik megbOrban.

moloy 2021.10.17. 12:16:33

Szerintem. Akik beálltak Gyurcsány mellé, azok örök életre magukra ragasztották a "gyurcsányi"-cimkét, mint a Jobbikos Jakab Péter, a Momentumos Fekete-Győr és a Karácsony.
Ellenben, a választásban résztvett MZP látványosan elhatárolódott, még a többiektől is. Sőt itt, a végefelé az MSzP-nek is mintha végre eszébe jutott volna, hogy el kellene már szakadni a teljes megsemmisítésüket okozótól (jól tették) és teljes vállszélességgel beálltak MZP mögé.
Mivel egy új, Magyarországnak is elfogadható ellenzék kialakulását ez már biztosíthatná, célszerű lenne a nevüket és Karácsonyt is feladva csatlakozni az MMM-hez, ahol - talán - lenne esélyük "megújulniuk" is.
(Persze az MMM-et is le kellene cserélni: MZP-re, ami jelenthetné például a "Magyar Zöldek Pártja" nevet is. )

midnightcoder2 2021.10.17. 14:52:14

@morph on deer: Gyurcsánynál a világon nincs hataloméhesebb ember. Még Orbán is eltakarodott volna a 2009-es fiaskó után, de talán már Öszöd után is. Ez a tetû viszont azóta is szennyezi a közéletet és biztosítja Orbán hatalmát, holott tudja hogy hiába õk a legerõsebb ellenzéki párt, hatalomra csak akkor jutnának ha Viktor bácsit valami csoda folytán elvinné az ördög. Mert pont azért mert nélkülük nincs ellenzéki kormány, sõt tuti hogy õk lesznek a királycsinálók, épeszû ember nem fogja hatalomra segíteni az ellenzéket. Még MZP-t sem, mert hatalomra jutva õ sem tudna egy lépést sem tenni a DK nélkül.

midnightcoder2 2021.10.17. 14:56:26

@jozsef_121: "ha Orbän kivesz 500 millót az adónkból, és magyar építtetőkkel, vagy nyílt pályázattal építtet egy egyetemet, amelyet nem elkuratóriumok, hanem autonóm magyar vezetés működtetne, az rendben volna, örülnénk neki"

Akkor az autonóm magyar vezetés lopná szét a pénzt. Kis hazánkban a közpénz sorsa már csak az, hogy ellopják. És hiába szeretné ezt nagyon így látni ezt a ballib birka, ez oldalfüggetlen, sõt igazából politikafüggetlen. Ahogy a svéd polgár habitusa az, hogy állam bácsi megbízható, úgy a magyaré az, hogy állam bácsi ellenség. Elõzõleg 40 éven át ezt szokta meg, aztán a következõ 30 sem nagyon segített ezen az álláspontján változtatni. Ezért nem annyira probléma idehaza a közpénz ellopása sem.

midnightcoder2 2021.10.17. 14:57:50

@moloy: Igazából a Jobbik lõtte magát fõbe azzal, hogy becsatlakozott a DK mögé. Ilyen böszmeséget utoljára az SZDSZ csinált, az is ráfaragott - bár ott legalább a vezetõk jól jártak a dologgal.

Fikalnyik Eugén 2021.10.17. 16:34:16

"Harminc évvel az úgynevezett rendszerváltás után, a magyar baloldal egyszerűen nem tud megszabadulni a kommunista hálózat és impexes befolyásától."

Amennyiben a baloldal alatt a fidesz nevű komcsi utódpártot érted, igazad lenne:
index.hu/belfold/2021/08/22/keresztes-laszlo-lorant-lmp-fidesz-kdnp-ugynokaktak/

dare 2021.10.17. 16:35:50

Miután a Fidesz média és propaganda megsemmisített, megalázott, átgázolt minden olyan személyen az elmúlt 10 évből, akik valódi változást akartak, és hozhattak is volna valódi változást, most azon keseregnek, hogy Gyurcsány Ferenc által vezetett Dk az ellenzék legerősebb pártja.
Még a végén sajnálni fogom a Fideszt, szegények csak sodródnak az eseményekkel.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 17:13:41

@Fikalnyik Eugén: tanulmanyozd Mező Gábor írásait. Ezt az ugynokaktak vergodes, tipikus tereles.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 17:17:53

@dare: kikre teccik g0ndolni? az mszpbol kivalt klonokra, a mesterdegesen gründolt , majd bedoglott in. alulról szervezodo civilekre mint a HaHa, Milla, Egyutt, Szolidaritas, szdsz arvak dogevo falkai mint a Liberalisok, Tanitanek Mozgalom, a Feketeruhas Nővér? van meg par..
ezek lettek volna a megmentők? a valtozast akarók? hat ha neltek ezbeleg, kaptok most egy amis szektas fenyevo halalsugaras MarkiZajit. elvezzetek.

white999 2021.10.17. 17:20:21

@Fidesz bérszámfejtés: Ezért kellet az indexet ledarálni, hogy ilyen nagyívű írások jelenjenek meg.

white999 2021.10.17. 17:24:43

@midnightcoder2: Gondolkodj fordítva, amíg Orbánt ki nem picsázzák addig fletoval sem lehet semmit kezdeni, mert vitya jól felfogott érdekeből életben tartja.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 17:25:31

@white999: 2009ben irtam az elso posztomat. nem azert hogy megjelenjen barhol. amugy lasd mennyire vagyok kepben. valami cimlapra kikerult ez a bejegyzés? nemmondod?

birkamenet 2021.10.17. 18:03:41

@nemecsekerno_007:

jaj te kádári maradvány fidesskomcsi nyugger neRmecsek, pont te beszélsz komcsi marasdványokról a fidessen kívül?

Menjél inkább a birkamenetre, oszt toljál egy babakocsit, benne egy kutyával vagy Soros plakáttal, a ceccröl meg a gyerek csinálásról nektek orbán buziknak fogalmatok sincs. Alattatok csak kihal a magyar.

birkamenet 2021.10.17. 18:07:29

@FILTOL:

a fideszbe átvett bolsikkal, háromperhármasokkal, az orbán családja által müködtetett kleptokrata diktatúrával nincs semmi bajod? Neked rendre csak baloldalról hiányzik az európai, polgári és jogállami társadalom?

Akkor amúgy szerencséd van, mert MZP-ben megtalálod ezeket.

dare 2021.10.17. 18:10:27

@FILTOL: Hamis szektás fényevő?
Tudom, csak Orbán Viktor lehet minden magyar ember prioritása, aki mást szeretne, az vagy nem tud gondolkodni, vagy átverték.
Esetleg Toroczkai, az igaz magyarok képviselői.
Egyébként Deák Dániel híres éleslátása is inkább mintha eszeveszett mocskolódás lenne csak mostanában, nem reális értékelés.
Ilyet írt most is, hogy Márki-Zay nem konzervatív, ez csak máz.
Nézd meg ennek a videónak az utolsó 4 percét.
youtu.be/Xw8z42DMhAQ

Ő nem konzervatív?

Ekrü 2021.10.17. 18:12:16

Reméljük,hogy ha a baloldalon MZP lesz a DK által finanszírozott paprikajancsi, akkor végre nem minősül majd bűnnek ha egy nő szülni és gyermekeket szeretne nevelni.Elvére náluk is ott a 7 gyermek, lépmutatás lenne a részéről a szülés ellen beszélni. :)))))

Ekrü 2021.10.17. 18:13:50

@dare: Tudod a konzervatívnak lenni nem azt jelenti,hogy rendszeresen elpáholjuk a gyermekeinket.

birkamenet 2021.10.17. 18:15:10

@FILTOL: " 12 eve elmondjátok. de elsietted, altalaban hetfon bukik megbOrban. "

orbánod akkor bukott meg, amikor a kleptokrácia és a diktatúra útjára lépett, tehát már 2010-ben. Az,hogy mikor kapja ezért a jól megérdemelt "lámpavasat", az mellékes. Ceaucescunál se az volt a kérdés, hogy 4-szer nyert kétharmaddal, hanem az, hogy a végén vagy 200 sörét röhögött a 4-szeres kétharmadán.

A sok nemzetieskedö, állandóan a történelemmel hivalkodó, vezérvakhitre idomított marha egy büdös szót nem értett meg a nemzetieskedö, kleptokrata diktatúrák és diktátoraik jól megérdemelt végsö sorsáról a történelemben.

birkamenet 2021.10.17. 18:17:54

@Ekrü: "konzervatívnak lenni nem azt jelenti,hogy rendszeresen elpáholjuk a gyermekeinket. "

Mivel a fidernyákok alatt gyerekek gyakorlatilag nem születnek (lásd a statisztikákat), ezért ezt a tevékenységet a kisfidernyákok orbán éjjelnappal seggnyalásával helyettesítik.

dare 2021.10.17. 18:19:25

@Ekrü: Nem, azt jelenti ha ilyet is tesz, akkor mer róla bátran beszélni.

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.17. 18:20:12

Kisebb betűvel már nem tudtál írni?!

Amúgy csak a szokásos trágyahalmaz, mikor egy fideszes úgy gondolja, meg kell szólalnia.

röf 2021.10.17. 18:22:49

Bukta lesz ez eftársak, kár a gázért. Márky Klára mint a demokrátikus ellenzék ökle és eredője.... a hónap vicce...

birkamenet 2021.10.17. 18:30:02

@midnightcoder2:

Csak hogy az ÁlHir Tv-s fake világodból visszahozzalak a Valóságba: 6 párt csatlakozott egymás mellé, nem pedig egymás mögé. >Különösen hülyén néznek most a fidernyákok, hogy az állítólagos mindenkit mozgató Gyurcsány bukott egy nagyot az elöválasztáson.
Még egy funkcionális analfabéta is megérti, hogy a fiedernyák fake propaganda a gyurcsányozással totális vereséget szenvedett, holnaptól új fake newsokat kell gyártani.

Amit a fidess hazugsággyár nem mond ki soha, mert az meg a Valóság: abban konszenzus van a 6 párt között, hogy tökminegy kinek a vezetésével fogják 2022-ben sárba taposni orbánt, a lényeg az, hogy a fidesses NER maffiózókat már a választás másnapjától kezdve elkezdik letartóztatni, kivonni a forgalomból, megakadályozni, hogy külföldre szökjenek. Spanyolországba azonnal küldik a kiadatási kérelmet Tiborcra. A Kubatov listát lefoglalják, így még a kisfidernyák hívö is jobb ha Afganisztán fele veszi az irányt.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 18:33:50

@röf: "Márky Klára mint a demokrátikus ellenzék ökle és eredője.... a hónap vicce..."

:))

Dobrev Klára, nem Márki, de mindegy. Gyurcsányné.

Azért figyelemreméltó, hogy sok helyen az online szavazatok nélkül nyert volna. Ez is mutatja, hogy a fide$$ szavazótábora a deprivált szegényekből áll, művelt ember nem szavaz rájuk.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.17. 18:37:29

Jó látni mennyire pánikolnak a narancstálibok! :-))

morph on deer 2021.10.17. 18:39:00

@Emmett Brown:
Leginkább semmilyen, de főleg antibunkó vagyok, csak éppen túlfejlett erkölcsi- és kritikai érzékkel ellátva. Ja igen: szívből gyűlölöm a képmutató, ájtatoskodókat, a tekintélyelvű, authoriter barmokat, legyen a munkahelyen, családban, vagy politikában, egyáltalán nem vagyok alattvaló típus. (A fordítottja sem, minden hatalmi helyzetben megértettem az alárendeltekkel, hogy mit, miért kell így, vagy úgy, és működött.
Ugyanez vonatkozik a gyereknevelésre is, - soha nem parancsolgattam, vagy bűntettem, sikerült elérnem, hogy a gyerek megértsen és - többnyire - egyetértésen, de a végén rábíztam a döntést. Ez olyan bizalmi viszonyt eredményezett, hogy még 50 évesen és egy kontinenssel arrébb is velem beszéli meg a dolgait, - sosem volt rákényszerülve, hogy hazudjon.

Hogy ez hogy jön ide?
Ez a Márki-Zay nevű személy miden létező tulajdonságában ellentétes az általam vallott liberális, szabadságszerető és őszinteségre alapuló értékrendnek, - szóval kizárt, hogy én egy ilyen személyiségű egyént miniszterelnökként, vagy bármilyen döntéshozóként támogassak.

Véleményem szerint egyébként őt is veréssel nevelhették, ahogy orbánt, is, ezért lehet ennyire torzult személyisége, nagyon árulkodó. (Most nála készül hét újabb szerencsétlen, előbb az engedelmességet tanulják meg, hogy aztán majd ők is azt követeljék meg, ha megtehetik…)

Ehhez képest Dobrev Klára nagyságrendekkel nyíltabb, egyenesebb, és alapból tisztességesebb, - és ebből a szempontból teljesen érdektelen, hogy ki volt a nagyapja, vagy hogy hívják a férjét!
Dobrev egy normális ember, ez pedig nálam mindent visz.

dare 2021.10.17. 18:56:42

@morph on deer: Nekem is liberális, szabadságszerető, őszinteségre alapuló értékrendem van.
Csak azért nem írok most őszintén arról, hogy mit is gondolok én a Dk és Dobrev Klára értékrendjéről, mert tudom most elkeseredettség miatt írsz ilyen epésen.
Meg aztán nincs is semmi értelme annak, hogy én most őszintén leírjam a véleményemet Gyurcsány Ferenc pártjáról.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 19:04:32

@morph on deer: "Ez a Márki-Zay nevű személy miden létező tulajdonságában ellentétes az általam vallott liberális, szabadságszerető és őszinteségre alapuló értékrendnek, - szóval kizárt, hogy én egy ilyen személyiségű egyént miniszterelnökként, vagy bármilyen döntéshozóként támogassak."

Szerintem egy seggfej. De Gyurcsánynéval lehetetlen lenne elzavarni a gecit, úhogy jól van így. Majd ha visszaállítják a jogállamot, lehet újra értékrendekről vitatkozni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.17. 19:10:20

@birkamenet:

Téves. "Komcsi" minden pártban van, a legtöbb az MSZP-ben és a DK-ban.

A DK összes profi politikusa, aki élt felnőttként a Kádár-rendszerben, MSZMP-tag volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.17. 19:13:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Az engem az előbb riadóztattak, hogy epszilon fokozatú riadó van. Ez azt jelenti, bőrsapkában kell ülnünk a pornó nézése közben, cipőben és félig becipzározott kabátban, kibiztosított elemlámpával.

Lesz még Magyar Köztársaság 2021.10.17. 19:16:27

@morph on deer:"Ez a Márki-Zay nevű személy miden létező tulajdonságában ellentétes az általam vallott liberális, szabadságszerető és őszinteségre alapuló értékrendnek, - szóval kizárt, hogy én egy ilyen személyiségű egyént miniszterelnökként, vagy bármilyen döntéshozóként támogassak."

No, ebben sok igazság van. Egy gyöngyszem:

"Arra kérem zsidó honfitársainkat, hogy igenis, az antiszemita megjegyzéseket tevő jobbikos képviselőt támogassák."

Ehhez képest a minapi "halálcsillag, sugárnyaláb, tuniszi zöldséges és az őt létrával elgázolni kívánó idős osztrák úriember" a sima elmebaj jele. De lehet, csak napszúrást kapott, mert sütött rá a Nap, mikor éppen ezekről hablatyolt.

Ez van, úgy látszik meg fogja nyerni az előválasztást. És akkor nincs pardon: mindenki, aki kormányváltást akar és szavazni hajlandó, annak urnák elé kell járulnia jövő tavasszal. Én nem teszem, mert az ellentmondana az elveimmel, miszerint csak demokráciában vagyok hajlandó szavazni, míg 2014 óta az orsz.gyűl.-i választások kirakatjátékok csupán. De ha te nem elvből nem szavazol, és elmentél '14-ben és '18-ban is, akkor el kell menned most is. A két szavazólap egyikén sem szerepel a listavezető (min. elnök jelölt) neve. Beikszeled az egy ellenzéki egyéni jelöltet és kész. Nyilván ugyanezt kellene megtenniük azoknak is, akik gyurcsányfóbiában szenvednek és veszettül meg vannak győződve arról, hogy csak MZP-el sikerülhet, Gy nejével nem. Szerintem meg egyikkel sem, ezért nem megyek szavazni jövőre (sem).

De ti csak bizonyítsátok be országnak-világnak és nekem is, hogy mégis lehet áldemokratikus önkényuralmat választások útján leváltani. A koordinált egyéniben való indulással olyan úton jár az ellenzék, mint amilyenen eddig még nem. Végül is, ennél fogva megvan a esély. Minimális, de van.

Úgyhogy röviden: győzd le undorod és menj el szavazni!

Ekrü 2021.10.17. 20:11:16

@dare:
Még a végén megérjük,hogy 2022-ben a ellenzék szlogenje az "Asszony-gyermek verve jó" lesz...

Mondjuk mit is csodálkozom, ennek az ellenzéknek minden szemét jó amit a Fidesz eldob.Kezdetben ugye volt a Pálinkás,aztán jött a Simicska,most meg a Márki-Zay a megváltótok. Tőle milyen "atombombát" vártok? :))))))

birkamenet 2021.10.17. 20:12:46

@morph on deer:

Nézd a jó oldalát a dolognak: Magyarország most fél éven belül megszabadul mind Gyurcsánytól mind Orbantól!

Csak alig 20 (avagy 30) éve áll a magyar birkatársadalom ennek a két pszichobeteg háborújának a rabságában. Végre elkezdödhet valami új korszak a magyar történelemben!

birkamenet 2021.10.17. 20:17:37

@Ekrü:

Az viszont biztos, hogy téged gyerekkordban rendszeresen vertek, ettöl lettél hibbant agyú.

Hogy mennyire hibbant fidernyák troll vagy te azt jól mutatja, hogy az egész napodat mással se töltöd, hogy hogy jó betanított majomként az index blogokban fújod fel az ÁlHír tv trolljainak a heti agyroggyanásait. Ennyi önállóan müködö agysejted van neked, egy se.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 20:17:41

@Ekrü: "Tőle milyen "atombombát" vártok?"

A geci gazdádat kirobbanatani a hatalomból, hogy Magyarországot ne nyomorgathassa tovább.

Ekrü 2021.10.17. 20:19:38

@_atpijkamo_:
"Azért figyelemreméltó, hogy sok helyen az online szavazatok nélkül nyert volna. Ez is mutatja, hogy a fide$$ szavazótábora a deprivált szegényekből áll, művelt ember nem szavaz rájuk. "-Hogy jön ide a Fidesz? Nem ellenzéki előválasztásról volt szó?Meg nem arról volt szó,hogy majd a Marki hozza a vidéki Fidesz árvákat? Ehelyett gyakorlatilag átvette Karácsony szavazóit Pesten ,vidéken meg még a Dobrev is elveri...Ha nyer akkor az azért lesz mert vidéken nincs a baloldalnak szavazóbázisa és elnézve az eredményt az bizony Marki-Zayjal sem lesz...Főleg ha a vidéki DK-ok berágnak és otthon maradnak 2022-ben...
Bár mit is várok tőled...Aki képes ilyet leírni...:
"Szerintem egy seggfej. De Gyurcsánynéval lehetetlen lenne elzavarni a gecit, úhogy jól van így. "
Mondjuk igen.A seggfejeknek jó egy seggfej is vezérnek.

Ekrü 2021.10.17. 20:22:17

@birkamenet:
"Az viszont biztos, hogy téged gyerekkordban rendszeresen vertek, "- Elég annyit mondanom,hogy vérbalos szüleim vannak? Olyan Marki-Zay félék...

birkamenet 2021.10.17. 20:23:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mi vcan Putyin fizetett trollja, megint utaltak Szentpétervárról néhány rubelt, ozszt fussa 1-2 órán át fake wews terjeszteni a net caféban?

Kiscica, Orbán fater MSZMP-s komcsi, a fiai is. Kövér family detto ugyanez. (Raadásul mindkettö elprivatizálta magának az állami vagyont). Matolcsi, Varga (MSZMP + 3/2) detto.

Van még kérdésed fidesskomcsikám?

birkamenet 2021.10.17. 20:24:35

@Ekrü: " vérbalos szüleim vannak? Olyan Marki-Zay félék"

A vérbalos szüleidnek síkhülye gyereke lett.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 21:09:44

@Ekrü: "Hogy jön ide a Fidesz? Nem ellenzéki előválasztásról volt szó?"

Gyurcsány a fide$$ támogatója. Mint ahogy Volner, a Mihazánk, stb.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 21:11:01

@Ekrü: "A seggfejeknek jó egy seggfej is vezérnek."

Nyilván. Másképp nem lehetne a hazaáruló fide$$es seggfejek vezére a seggfej csúti geci. :))

Fidesz bérszámfejtés 2021.10.17. 21:51:54

@Ekrü: @FILTOL: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @midnightcoder2: @nemecsekerno_007:

Kedves munkatársak! A STOP GYURCSÁNY projektre sajnos sok pénzt költöttünk feleslegesen. Úgy hogy sajnos nem lesz éjszakai pótlék. A rubel tartalék is elfogyott. birca elvtársnak cirill feliratos homopornó DVD-vel tudunk fizetni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.10.17. 22:06:17

@birkamenet:

" Orbán fater MSZMP-s komcsi, a fiai is. Kövér family detto ugyanez. (Raadásul mindkettö elprivatizálta magának az állami vagyont). Matolcsi, Varga (MSZMP + 3/2) detto"

Az MSZP-ben és a DK-ban meg Kádár földalatti ellenzék van, ugye?

Ekrü 2021.10.17. 22:09:46

@_atpijkamo_:
"Gyurcsány a fide$$ támogatója. Mint ahogy Volner, a Mihazánk, stb. "-Akkor mit keres a Marki-Zay háta mögött? :))))))))))))
"Másképp nem lehetne a hazaáruló fide$$es seggfejek vezére a seggfej csúti geci. :)) "-Aha.Csak tudod azt ,hogy a Marki-Zay egy seggfej nem én állítottam ,hanem TE, aki készülsz rászavazni. Az már milyen amikor ti magatok is seggfejezitek a saját vezéreteket? :))))))))

Ekrü 2021.10.17. 22:11:39

@Fidesz bérszámfejtés:
"A STOP GYURCSÁNY projektre sajnos sok pénzt költöttünk feleslegesen."-Nem volt az felesleges,hisz az egyik közülük már megbukott.Majd most jön a másik az általa választott Megyó utánzattal együtt.:)))))))))))

Ekrü 2021.10.17. 22:17:52

@Fidesz bérszámfejtés:
De látom csípi a szemeteket a STOP Gyurcsány.Mondjuk az tényleg elég ciki,hogy egy tét nélküli petícióval a Fidesz kétszer annyi aláírást gyűjtött,mint amennyien részt vettek az ellenzéki előválasztási bohózaton.Kb.ennyire érdekelte az embereket a baloldal színjátéka...:))))))))))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2021.10.17. 22:25:08

Nyugi Fideszesek!
Jövőre ti is ellenzéki szavazók lesztek! ;)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 22:26:55

@Ekrü: azert ahhoz kell tehetseg, hogy az ellenzeki pártok szerveznek maguknak egy előválasztást, aztan meg azon is vesztenek...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 22:36:24

@Ekrü: "a saját vezéreteket?"

Nekem ugyan nem vezérem. Csak valaki, aki le tudja váltani a hazaáruló tolvaj geci gazdádat. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 22:38:36

@Ekrü: "egy tét nélküli petícióval a Fidesz kétszer annyi aláírást gyűjtött,mint amennyien részt vettek az ellenzéki előválasztási bohózaton"

Kétszer annyit? A századát sem. Az előválasztási pultoknál hosszú sorok kígyóztak, a stopgecis pultoknál 1-2 lézengett. :))

Az a szörnyű, hogy már a saját propaganda hazugságaitokat is beszopjátok. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 22:40:38

@Ekrü: "Nem volt az felesleges,hisz az egyik közülük már megbukott"

Karácsony a stopgecis "petíció" miatt "bukott meg"? A hónap vicce. :))

Valójában félreállt, hogy Gyurcsányné ne lehessen a nevető harmadik. Államférfiúi tett volt. A hazaáruló tolvaj geci gazdád tanulhatna tőle. :))

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.10.17. 23:12:00

@_atpijkamo_: Fletone annyira lett felretolva, hogy a legnagyobb frakcioja lesz valoszinuleg. majd Faszbukozhat MarkiZaji mint Geri, valodi munka helyett. Azt Drazse intezi..pl.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.10.17. 23:15:08

@FILTOL: Nem igazán érdekel. Az a fontos, hogy a hazaáruló tolvaj geci le legyen váltva, a jogállamiság visszaállítva. Akkor megint lesz lehetősége az országnak fejlődni, lehet valódi választásokat tartani.
süti beállítások módosítása