HTML

Hülyék kíméljenek...!? Itt őszinte lehetsz...

Végtelen hosszú és újra- és újratermelődő viccfolyam a lét...

... éppen ezt mondják

Jelölve

Újra itt vannak ők...

2013.03.15. 07:01 :: FILTOL

Magyarország független ország, szokták mondani. Ennek ellenére olyan cikk jelenik meg külföldön, melyben azon elmélkednek, hogy az ország vezetőjét hogyan lehetne eltávolítani. Nem Ázsiában, nem a Közel-, vagy Távol-keleten, nem Iránban. Nem, itt Európa közepén mérlegelik hogyan lehet gazdasági eszközzel, a valuta elleni támadással kormányfőt bukatni. A napi.hu ügyesen megírt cikkéből nem derül ki egyértelműen, hol van az eredeti írás, és "magyar" forrás van mögötte, vagy esetleg "magyar" a szerző. Szomorkodnak azon, hogy az IMF és az EU a sikeres devizakötvény kibocsájtás után nem tud beavatkozni érdemben az ország pénzügyi, politikai helyzetébe.

Szégyenletes, felháborító ás bicskanyitogató. Méghogy nem akarták megbuktatni Orbánt? Méghogy nem eszköze az IMF a nemzetközi pénz-úthengernek? Méghogy nincs szabadságharc? Ilyen cikk jelenik meg egy magyar honlapon...március 15-i ünnepünk előtt egy nappal? Ilyen nyíltan megtámadni a függetlenségünket? Méghogy nem akarják újra és újra a magyarságot rabláncra fűzni?

Március 14-én arra ébredünk, hogy megtorlást követelnek az országgal szemben a Washington Post-ban....?! Mi van? Bombázni mikor fognak?

Emlékezzünk, mind, mind véssük eszünkbe Haynau szavait: „Egész Európában példát fogok mutatni, hogyan kell bánni a lázadókkal, a rendet, nyugalmat és békességet egy évszázadra biztosítani. A magyarok 300 év óta mindig lázadók, s én vagyok az az ember, aki rendet fog teremteni. Nyugodt lelkiismerettel lövetek agyon százakat is, mert szilárd meggyőződésem, hogy az egyetlen mód ez, amellyel intő példát tudok szolgálni.”

Itt van ismét Március ünnepe, itt vannak ők ismét...nyíltan vicsorognak és ugatnak.

Ébresztő.

Update. Itt olvasható az eredeti cikk. 

323 komment

Címkék: politika háború imf diktatúra

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyekkimeljenek.blog.hu/api/trackback/id/tr1005135650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megfigyelo 2013.03.15. 19:47:41

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Bizony, és a törvény is explicite kimondta, hogy magántulajdonnak számít. Nagystílű rablás volt a MANYUP einstandja-

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 19:52:20

@Megfigyelo:
"Rég nem Fidesz-párti az ország, csak az emberek FÉLNEK megmondani, hogy ellenzéki pártra fognak szavazni."

Ezt fújja mindig minden játékpárt... :)
Hogy ők aztán óriásiak a valóságban, csak a zemberek nem merik elárulni.

Ebben a biztos tudatban kell a következő 2-3 ciklust átrettegnetek a földalatti mozgalomban.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 19:56:40

@Megfigyelo: "Bizony, és a törvény is explicite kimondta, hogy magántulajdonnak számít. Nagystílű rablás volt a MANYUP einstandja-"

1. Akkor mégiscsak irány az EU bíróság, explicite. Elmész, perelsz, nyersz. Mi a gondod ezzel? Hát az EU bíróságot csak nem vádolod Orbán-pártisággal?

2. Aki visszatért az államiba, az lemondott a MANYUP pénzéről és visszakapta a 25 % állami nyugdíjjogosultságát. Aki nem, az meg MEGTARTOTTA a manyup pénzét.

EsoxLucius 2013.03.15. 19:59:42

Bár már látnám ahogy buktatják!

Bolsi Buster 2013.03.15. 20:00:09

@Megfigyelo: Az a baj tudod hogy a ballib ezt a mesét találta ki magának (a 2/3 nem is 2/3 mellett) hogy ne őrüljenek bele a soha nem látott buktába.

2002ben SZERINTED minden közvéleménykutató masszív Fidesz győzelmet jelzett - várjuk az adatokat.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 20:05:49

@Puskát kellett volna hozni:
"2002ben SZERINTED minden közvéleménykutató masszív Fidesz győzelmet jelzett - várjuk az adatokat. "

Dehogy jelzett... minimális Fidesz-fölény volt.

Megfigyelo 2013.03.15. 20:14:29

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Igen, de azzal zsarolták az embereket, hogy aki megtartja a manyup-ot, az egyáltalán nem kap állami nyugdíjat. Ez (is) aljasság volt...

Megfigyelo 2013.03.15. 20:16:36

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: A viszonylag kis fólény (ha lett volna) masszív győzelmet eredményezett volna mandátumszámban.

Bolsi Buster 2013.03.15. 20:18:33

@Megfigyelo: Megelégszem a minden közvéleménykutatónál jelzett kis fölénnyel is, ami szintén nem volt előre jelezve.

Megfigyelo 2013.03.15. 20:22:44

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Nem csináltak volna a regisztrációs cirkuszt, ha nem érezték volna ennel a helyzetnek a számukra való veszélyességét. Mindenképp a választás általános elcsalására lehet számítani -- meglátjuk, mennyire fog sikerülni. (Már ha egyáltalán lesznek választások, és nem hirdetnek valamilyen ürüggyel rendkívüli állapotot vagy nem kezdenek háborút valamelyik szomszéddal...)

Megfigyelo 2013.03.15. 20:24:16

@Puskát kellett volna hozni: Tessék felmenni a közvéleménykutatók honlapjára, bizonyára mindnél van archivum. Én megbízom a memóriámban...

Bolsi Buster 2013.03.15. 20:26:10

@Megfigyelo: Ja kösz a semmit. Propagandára nem vk kíváncsi.

Megfigyelo 2013.03.15. 20:27:29

@Puskát kellett volna hozni: 2002-ben akkor, amikor már tilos volt küzzétenni a közvéleménykutatási eredményeket, előfizetési alapon naponta - kétnaponta kaptam a Galluptól e-mailon eredményeket. És a szavazást követő napon meg egy hosszú magyarázkodást, hogy a válaszmegtagadók mennyire félrevezették őket, ezért adtak teljesen hibás előrejelzéseket...

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 20:31:41

@Megfigyelo:
"A viszonylag kis fólény (ha lett volna) masszív győzelmet eredményezett volna mandátumszámban. "

Hallottál arról, hogy hibahatár? Én hallottam, mert tanultam statisztikát, de a közepesen művelt polgár is tudja mi az.
1 % különbséggel nyerte meg az 1. fordulót az MSZP.

nland 2013.03.15. 20:35:11

ha a devizahitelek nem lennének 400FT/euroval gyönyörűen kimászhatnánk a nehéz helyzetből/válságból.

1. Az export még jobban felpörögne
2. a befektetők hoznák a pénzüket ide mert többet kapnak érte (ugyanez miatt nőne a foglalkoztatottság is)
3. az import megdrágulna ezáltal a belső termelés kiváltaná ott ahol lehet (pl. magyar mezőgazdaság...illetve itt hiányoznának az elprivatizált, leépített, majd megszüntetett magyarországi gyárak...)

A 400 FT/euro működne, ha nem lennének a devizahitelek...

Ebből is lehet látni, hogy akik most "aggódnak" a demokráciáért mert szerintük nem lehet meghatározni az emberek életét 10-15 évekre korábban "nem aggódtak" a 20-30 évre felvett és az országot és embereket eladósító (tehát az emberek életét meghatározó) a devizahiteleket nem korlátozó (2003-2009) kormányok/emberek (PSZÁF elnök, MNB monetáris tanács emberei, Pénzügy és gazdasági miniszterek) miatt...
...Szokásos liberális kettős mérce... mint az EU-ban :)
...úgy is mondhatnánk.... HA-HA ;)

Bolsi Buster 2013.03.15. 20:36:05

@Megfigyelo: Szóval akkor ebből

- minden közvélemény kutató masszív fidesz előnyt mért

ez lett

- leveleket kaptál a Galluptól

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 20:36:31

@Megfigyelo:
"Mindenképp a választás általános elcsalására lehet számítani -- meglátjuk, mennyire fog sikerülni."

Pedig majdnem biztos, hogy a Bajnai Gárda egyre erőszakosabb eszközökhöz fog nyúlni, és ilyesmire vetemedik.

"(Már ha egyáltalán lesznek választások, és nem hirdetnek valamilyen ürüggyel rendkívüli állapotot vagy nem kezdenek háborút valamelyik szomszéddal...) "

Bajnaiék egész biztosan meg akarják bénítani az országot. Számítani kell majd útlezárásokra, taxis-sztrájk jellegű káoszkeltésre, a Parlament munkájának ellehetetlenítésére, a Fidesz-képviselők utcai megtámadására.

Ha vesztőre állnak, és nem tudják megszerezni a hatalmat, mindenre képes ez a véreszájú szoclib banda.

Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent 2013.03.15. 20:47:19

Kíváncsi vagyok, a sok fidesz szavazó akkor is ilyen boldog lesz, ha kidobnak minket az euból??!!
Ennél közelebb, mint most, még nem álltunk hozzá.Gratula.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 20:51:20

@Jimmy, a ne tarts egy nagy magnest, ha valaki vent:
"Ennél közelebb, mint most, még nem álltunk hozzá.Gratula. "

Az EU egy politikai közösség, és a közösség senkit sem akar kidobni. Az IMF-kiszolgáló szoclib politikusok lehet, de ki nem szarja le őket?

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 20:54:28

@Megfigyelo:
" Igen, de azzal zsarolták az embereket, hogy aki megtartja a manyup-ot, az egyáltalán nem kap állami nyugdíjat."

De nem is fizet a továbbiakban az állami nyugdíjba, miért is kapna állami nyugdíjat? (a munkáltatója fizet utána, igen)
Kit zsaroltak???

Irány az EU bírósága!
Ennyi manyup-szabadságharcos csak nem tévedhet? :)

Pepibubó 2013.03.15. 21:03:44

@pandras11:
"2013.03.15. 11:40:21
AZÉRT SEM LESZEK BUZI!"

Már nem... :-)
Bocs a poénért, de tényleg fura, hogy sokan "attól" lehetnek buzik, hogy megszűnik - megszűnne - a melegek jogfosztása! Nem állhat túl erős lábakon az a szokásos beállítottság, azaz heteroszexualitás, amelyiket a jogi háttér változása tud megingatni.
Talán ez a magyarázata annak is, miért a legharcosabb meleg-gyűlölőkről szokott kiderülni, hogy maguk is azok, miért ők tartják ezt az egyik legégetőbb "gondnak".

Egyébként meg az EU klubtagságát idegen megszálláshoz hasonlítani eléggé tragikomikus. Főleg olyan klub tagságáét, amelyik a tagsági díjnál nagyságrendekkel több pénzt ad a klub - egyébként sem öncélú - szabályainak tiszteletben tartásáért cserébe.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.03.15. 21:08:31

@Pepibubó: milyen jogfosztásra gondolsz?

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: ez csak a régi nóta, méghogy kidobnak...kb. úgy mint ahogy kivonulnak a multik, na persze.

Bolsi Buster 2013.03.15. 21:21:48

@FILTOL: Lótojt az EU-nak mi jobban kellünk mint ők nekünk, ezért adnak ide látszólag pénzt.

Mielőtt elkezditek, hogy minden beruházás EU pénzből megy, foglalkozzunk a ténnyel, hogy a teljes 2014-2020 lehívható keret a magyar GDP 3,5%-a. Ennek a töredékét tudjuk lehívni és felhasználni arra amire ők mondják, de az ziher hogy a GDP 1,5%-át mint tagdíjat beszedik.

Na ennyi a történet, meg a tény hogyha visszanézünk 2004es önmagunkra megint szar bizniszt kötöttünk.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 21:23:29

@Pepibubó:
"Főleg olyan klub tagságáét, amelyik a tagsági díjnál nagyságrendekkel több pénzt ad a klub - egyébként sem öncélú - szabályainak tiszteletben tartásáért cserébe. "

1. Nem nagyságrendekkel, hanem valamennyivel.
2. Pont most próbálták (nem ez volt az utolsó kísérlet) az EU finanszírozói a válságra való hivatkozással drasztikusan csökkenteni a "több pénzt". Még így is megéri NEKIK "több pénzt" adni, a görögök, portugálok, ..stb. esetén sokkal több pénzt, a klubban maradásért cserébe.

omlósz 2013.03.15. 21:52:30

@FILTOL: sikeres finanszírozás az olcsó imf hitel helyett önteni az államkötvényeket a piacra. Szerinted az nem hitel? Ugyanúgy adósság, csak sokkal drágább :)

graycivil 2013.03.15. 22:00:57

@cs¤cs€ssz: Az űrből származó rovásírás és ősi magyar agysebészet híveinek biztos rendkívül szakmainak tűnik, amiket mond. :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 22:00:58

@omlósz:
"sikeres finanszírozás az olcsó imf hitel helyett önteni az államkötvényeket a piacra."

1. www.penzugyiszemle.hu/tanulmanyok-eloadasok/imf-hitel-versus-jegybanki-finanszirozas-van-e-kulonbseg-i

"A kamaton kívül, amelyet fizetni kell a Nemzetközi Valutaalaptól felvett hitelre, a költségvetést terheli a megnövekedett jegybanki kötvényállomány költsége is. Ezt a kettőt együtt nézve kaphatunk reális képet arról, hogy mennyibe is került a valutaalapi finanszírozás"

2. A 150 milliárd bankadót és telekom adót beleszámoltad a különbségbe? Ezek nincsenek, ha "olcsó" IMF hitelt veszünk fel.
Nem számoltad bele.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 22:06:17

@omlósz:

"Tehát azzal a meglepő végeredménnyel kell számolnunk, hogy az állam (2) valódi kamatterhe - ha a nemzetközi hitelkeret forint alapú államadósságot refinanszíroz - az MNB kötvények után fizetett kamat, vagyis a jegybanki alapkamat. Ezért az adósságszerkezet elmozdítása a kisebb kamatozású devizaadósság irányába a felszíni látszat ellenére nem olyan olcsó, mint amilyennek tűnik, s az IMF hitellel kiváltott adósság valójában jegybanki alapkamaton - s nem pedig az IMF hitel alacsony kamatán - finanszírozódik. "

béla a görög (törölt) 2013.03.15. 23:13:24

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: "Így nem tudom javasolni, hogy irány az Európai Bíróság, és usgyi indíthatod a pert a magántulajdonod elvétele ügyében."

Igen visszaadtam, mert én MÉG mielőtt visszadtam volna fordultam az EU-hoz! Nem a bírósághoz. Megkeresésemre válaszoltak is. Aztán MÉG mielőtt visszadtam volna fordultam ügyvédhez és kértem tőle tanácsot. Meg volt ott jofenntartó nyilatkozat is.

És visszadtam, mert emelett volt ÖNYP-m is. Na az a pénz már nincs magyarországon és nem is lesz.
Sokat rohangáltam a hülye kormány miatt és akkor az akkori infok alapján ez valamennyire racionális döntésnek látszott (emlékezzünk a számlavezetésre és hasonlókra + a zsarolásokra) - már amennyire racionális düntés az, hogy az ember milyét vágja le.
Aztán UTÁNA jütt a döntés, hogy a nyugdijat átminősítették járulékból adónak (nem fizetési kötelezettsége az államnak) és vált teljesen világossá, hogy csak egy átbaszás az egész.

Úgyhogy lehet nagy hangon üvöltözni, de felesleges. Tőlem nemcsak elmozdíthatják ezt a falusi parasztot, hanem még hajlandó lennék be is dobni érte egy kis pénzmagot :)

2013.03.15. 23:16:15

@cs¤cs€ssz:

"Tudod, ki az a Drábik János?

javaslom nézz utána. nem Bajnai szintű közgazdász, az akinek most te kinyaltad a seggét, ennek az embernek a a szemetét sem vihetné ki."

Komolyan mondom, ha nagyot akarok röhögni, ezt mindig elolvasom majd!

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.15. 23:18:28

@béla a görög: "Tőlem nemcsak elmozdíthatják ezt a falusi parasztot, hanem még hajlandó lennék be is dobni érte egy kis pénzmagot :) "

Majd mi eldöntjük, hogy elmozdítjuk-e ezt a falusi parasztot, vagy más parasztot választunk helyette.
A pénzt ne a politikusokba és a mozgalmaikba dobáld, hanem tedd félre idős korodra, jól fog jönni.

jobbrolbandita 2013.03.15. 23:26:00

Szabadságharcaink margójára: Annak idején a Habsburgok bizonyára nagyon nemzetköziek, kifinomultak és européerek voltak... Nálunk azért csak a Tenkes Kapitánya, Buga Jakab meg Baradlay Richárd és Klapka lettek a menők... :) A labancok és a habsburg-pártiak pedig az ócska, szarházi árulók.

béla a görög (törölt) 2013.03.15. 23:31:06

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta:
Nem tudom Te ki vagy, hogy királyi többesben beszélsz de 1) helyettem Te nem döntesz 2) a pénzem arra szórom amire akarom - az ENYÉM!
A sajátodért aggódj!
És lehet nem kapok utána adóvisszatérítést, de ez is van olyan nemes cél!
No, azt hiszem ezt megbeszéltük!

Maitre 2013.03.15. 23:49:17

"Ennek ellenére olyan cikk jelenik meg külföldön, ..."

Külföldön sem mindenki zseni, vagy korrekt, vagy alapos, és lám-lám, ott is írnak le hülyeségeket olyanok, akiknek nem kellene olyasmiről, amit nem ismernek eléggé. Üdvözlünk a valóságban.

kifordított nagyanyó 2013.03.16. 00:00:27

Mondjuk én félig meddig hiszek az összeesküvés elméletekben.
Viszont ez a kormány egy hazaáruló banda,ez meg a másik fele.

dennisthemenace 2013.03.16. 00:19:19

@Kiszaj Károly: Pont a magyarok kulonbek a zsdoknal, mi? A tervezni nem, csak lopni tudo magyarok...

dennisthemenace 2013.03.16. 00:21:32

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Helyes. A parlament munkaja ugyis csak kart okoz, a FideSS kepviselokert meg ugysem kar.

2013.03.16. 00:40:54

@Blogger Géza: Egyelőre úgy néz ki, hogy mi is rátaláltunk erre a sikerösvényre. "
Hülye.

ottomoll 2013.03.16. 01:37:39

Már lasan belezödülnek ott nyugaton,de mégse sikerül megbuktatniuk Orbánt. Pedig az utóbbi években kemény össztüzet kapott, de mégis stabilan áll a helyén.
Ez veszélyes lehet a számukra, mert a többi kis ország látja, hogy igenis meg lehet csinálni: meg lehet regulázni, adóztatni a multikat. Mert ez a fő bajuk a nyugati hatalmaknak. A demokrácideficitről való handabanda csak ürügy a támadásra.

ottomoll 2013.03.16. 01:43:23

@dennisthemenace: Mindezzel együtt gondolom demokratikus gondolkodásúnak vallod magadat :)..És osztod a nyugat demokráciadeficitet bíráló megjegyzéseit..

is 2013.03.16. 05:25:26

@poszt: "Nem Ázsiában, nem a Közel-, vagy Távol-keleten, nem Iránban. "

Bocs, Magyarországból félázsiai országot csináltatok 3 év alatt. Most belenéztél a tükörbe. Igen, Orbán egy szinten van az iráni elnökkel, és hasonlóan viszonyulnak hozzá. Tükör, mondom még egyszer. Belenéztél, nem szép, amit látsz. És a tükröt szidod?

@ottomoll: Már lasan belezödülnek ott nyugaton,de mégse sikerül megbuktatniuk Ahmadinezsadot. Pedig az utóbbi években kemény össztüzet kapott, de mégis stabilan áll a helyén. Ez veszélyes lehet a számukra, mert a többi kis ország látja, hogy igenis meg lehet csinálni: meg lehet reguláznia multikat. Mert ez a fő bajuk a nyugati hatalmaknak. A demokrácideficitről való handabanda csak ürügy a támadásra.

Ugye?

is 2013.03.16. 05:27:16

@Éhes_ló: " az azonosítószám nélküli rendőreikkel végigveretik az ünneplő tömeget."

Azzal lenne baj, de ilyen nem volt. Te is tudod, aztán mégis ide írogatsz ilyen hülyeséget.

felcsutisuttyo 2013.03.16. 05:44:34

ÉN KÖSZÖNÖM ÉS REMÉLEM, HOGY országon kívülről jön a segítség és ezt a Nemzeti SZART segítenek eltakarítani ennek a Béna egymást" méregető" ellenzéknek.
Végere valakinek eszébe jut, ha országon kívül is, de foglalkozik azzal, hogy Magyarországról ezt a Szar Orbán púpot, vagy Orbán Tumort levegye!
KÖSZÖNJÜK EURÓPA, KÖSZÖNJÜK AMERIKA, KÖSZÖNJÜK ANGLIA !!!!!

felcsutisuttyo 2013.03.16. 05:46:21

persze az is eszembe jut, hogy miért tud egy ROMÁN NÉP tökösebb nemzet lenni???

Amikor elegük lett a DIKTÁTORBÓL ÉS BANDÁJÁBÓL...elkapta és 3 nap alatt NÉPI bíróság elé állította és LEÖLTE MINT EGY DISZNÓT!!!!!

esefe 2013.03.16. 06:10:15

Idiótákat minden országban találni. Itt is lám milyen blogokat írtok. És a felcsótisuttyó nickű elmebegteg, meg milyen szánalmas kommenteket:))

esefe 2013.03.16. 06:12:13

@is: Kár tagadni! Volt. Presszóban ülő embreket kirángattak és vertek. Volt is ellene követségi tiltakozás, mert németek is voltak köztük. Azért csak hazudj, inadszakattáig!

kigyurt álat 2013.03.16. 06:23:05

Egyértelműnek tűnik, hogy nem az alkotmánymódosítással van bajuk, hanem hogy Matolcsy a jegybankelnök. Attól fosnak, hogy mostantól az MNB nem a "befektetők" érdekeit fogja szem előtt tartani.
Azt is érdemes észrevenni, hogy a folyamatos alapkamat-csökkentés "ellenére" az infláció mélyponton van, pedig korábban pont az ellenkezőjével riogattak. Már megmondtam sok hónappal ezelőtt, hogy így lesz, mert korábban Oroszországban is így volt és akkor is riogattak. :)

Néhány lefizetett vagy megvezetett balfasz persze az alkotmánymódosítás miatt aggodalmaskodik.
Marha vicces, hogy azt az alkotmányt akarják megvédeni, amelynek a bevezetését korábban teljes erővel ellenezték. :D
Annyira kilóg a lóláb, hogy csak kiröhögni lehet őket. :D

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 09:10:34

@béla a görög:
"Nem tudom Te ki vagy, hogy királyi többesben beszélsz de 1) helyettem Te nem döntesz "

Ki írta faszfejkém, hogy helyetted akarok dönteni? Azt írtam, hogy majd eldöntjük mi, magyar választók, hogy kit választunk. Igen, így, "királyi többesben".

"2) a pénzem arra szórom amire akarom - az ENYÉM!"

Ki nem szarja le, mire költöd? :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 09:13:13

@dennisthemenace:
"A parlament munkaja ugyis csak kart okoz, a FideSS kepviselokert meg ugysem kar. "

Ha a jelentéktelenség fájna, ordítanál a fájdalomtól. :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 09:16:45

@is:
"Bocs, Magyarországból félázsiai országot csináltatok 3 év alatt."

Előtte full ázsiai volt. Szívesen.

"Most belenéztél a tükörbe. Igen, Orbán egy szinten van az iráni elnökkel,"

Ezt hívják wishful thinkingnek.
Leírom magyarul is, hogy értsd: belelóg a kezed a bilibe. És nem üres az edény!

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 09:24:10

@felcsutisuttyo:
"ha országon kívül is, de foglalkozik azzal, hogy Magyarországról ezt a Szar Orbán púpot, vagy Orbán Tumort levegye!
KÖSZÖNJÜK EURÓPA, KÖSZÖNJÜK AMERIKA, KÖSZÖNJÜK ANGLIA !!!!!"

De nem veszik le.
Már rég megtették volna, ha tehették volna.
Ott áll "Európa" (aki mi vagyunk), Amerika, Anglia, és impotens szarjankóként csak a pénzt nyomják az ellenzéknek, és néha gazdasági újságírókkal piszkálnak.
Ez az Orbán-púp meg egyre csak burjánzik.
Szerintem neked is, nekünk is jobb lenne, ha betöltenéd a téged megillető londoni pizzafutári státuszt!
Szar világ jön rád, haver! :)

Fejesrob 2013.03.16. 09:26:51

A ballibsik szerint Nyugat-Európa jót akar.

Őket:)))

Amúgy annak idején kb. hasonló módon basztak ki az oroszokkal is. Rájöttek, hogy nem kell megszállni.

Egyszerűen zárt vagonban odaküldtek egy TGM szerű alakot az SZDSZ-szerű sleppjével együtt.

Na az 70 évre meg is oldotta.

buday008 2013.03.16. 09:39:40

" Bombázni mikor fognak?"--már alig várom..Ezekért egyért se kár....

felcsutisuttyo 2013.03.16. 10:08:39

@buday008: stimmt..
nagyon várom a polgári forradalmat, de nem a hideget amit Kövér mond, hanem a nagyom meleget!!!!
Demokratikus úton ezt a Nemzeti Szart nem lehet leváltani!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.03.16. 10:40:35

Csak szólok, például a kimdzsongult is kurvára szeretné megbuktatni a világ nagyja.
Talán sikerül megtalálnod a párhuzamot (ami nyilvánvalóan túlzó, csak, hogy sikerüljön felfogni...)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 10:41:04

@ekat:
"@felcsutisuttyo: Csatlakozom! "

Csatlakozz! Connecting people, buzikáim! :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 10:43:29

@Before:
"a kimdzsongult is kurvára szeretné megbuktatni a világ nagyja. "

Nem a nagyja, hanem azok a nagyhatalmak, akiknek ez érdeke.
Magyarország vagy Szlovénia is meg akarja buktatni? Ki nem szarja le Észak-Koreát?

A párhuzam áll, azaz a nagyhatalmak és a multijaik igyekeznek eltakarítani az útjukból a helyi hatalmakat, amik akadályozzák a korlátlan piacukat.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.03.16. 10:59:27

@Before: majd ha itt is milliók éheznek munkatáborokban, akkor érthető lesz a párhuzam, addig nem. a nyugat szemforgatása nevetséges, É-Kor.-ában évtizedek óta nézik, hogy mi folyik, az arab világban ahányszor beavatkoznak, mindig az a vége hogy beözönlenek a hatalmi vákumba a legszélsőségesebb iszlamista gecik, énagyobb a baj mint előtte...

európa közepén vagyunk, szó sincs diktatúráról mag semmiről, a bankok tökére létpek, erre mindenki sipákol...de hogy itthonról is vannak támogatóik...na az a bicskanyitogató.

vlgymir 2013.03.16. 11:01:07

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: "Szar világ jön rád, haver! :)"

Már nem tudom hanyadszor olvasom az ilyen fajta megjegyzéseket, és lehetőleg párban vannak olyanokkal, hogy lehet elemenni, ha nem tetszik, meg ilyenek. Mostmár valaki iagán megmondhatná, hogy milyen világra gondol, amikor ezt írja, mert valóban érdekel, hogy mire készüljek. Mitől lesz "szar"? Miért kéne annak lennie? Miért jó, ha olyan világ lesz, ha az másoknak rossz?
De ha nincs konkrét elképzelésed, akkor meg mi a francnak fenyegetsz bárkit is, ha van, akkor meg tedd ide.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.03.16. 11:04:38

köszönöm mindenkinek aki vitázott-kommentált, vagy épp azt teszi. nagy öröm, hogy kitette az index a címlapra a felületet.
most nem leszek már gépnél
üdv

jobbrolbandita 2013.03.16. 11:05:37

@felcsutisuttyo: Arra várhatsz, te szegény. A néhány száz újlipótvárosi meg budai bölcsész hülyegyerekkel, meg homáraktivistákkal... :) :) :) Nagy forradalom lesz, még a rendőrök sem kellenek hozzá, néhány vérmesebb nyuddíjas hazazavarja őket :)

Fidesz = nácigecik (törölt) 2013.03.16. 11:08:20

ÉLJEN, ÉLJEN!
TAKARODÓ VAN KOLOMPÁR VIKTORKA!

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 11:08:44

@vlgymir:
"Mitől lesz "szar"? Miért kéne annak lennie? "

Neked lesz szar világ, és a ballibbantaknak.
Attól lesz szar, hogy nektek minden szar, ami Orbán alatt történik, és minden jel szerint a következő kormány is Fidesz-kormány lesz.
Sorozat-szopás az osztályrészetek, már meg ne haragudj.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 11:09:55

@ekat:
"Jé, felcsutisuttyo is nő? "

Ha akarom nő, ha akarom férfi, ha akarom olyan, mint egy kifordított bundakesztyű.

Dolgozónép 2013.03.16. 11:32:33

Az elmebeteg diktátort a magyar népnek kell eltávolítania. De el kell. Különben megdöglünk mind, még ti is, orbanisták.

Pepibubó 2013.03.16. 11:34:47

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta:
" Még így is megéri NEKIK "több pénzt" adni"

Hát ez a "baj", mi?! Hogy a másiknak is megéri az együttműködés. Tipikus "magyarosch", - posztbolsi - gondolkodás. Ha a másik megéri, az már gyanús, onnantól az sem számít, nekünk mi előnyös.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 11:35:20

@Dolgozónép:
De Bajnait és Gyurcsányt nagyon védik a testőrök. Hogyan távolítsuk el őket?

vlgymir 2013.03.16. 11:36:02

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Miből gondolod, hogy nekem minden szar lenne, amit a jelenlegi kormány csinál? Mondta ezt valaha? Sőt ellenkezőleg. Az, hogy szerintem nem minden úgy jó, ahogy van, még nem jelenti automatikusan, hogy minden rossz.
A ballibeseket most hagyjuk.
Viszont a kérdésemre még nem válaszoltál. Konkrétan miért kellene számomra rossz világnak jönnie, és az miben nyilvánul meg majd?
Hogy segítsek a válaszadásban előre mondom, hogy nekem teljesen mindegy, hogy hogy hívják a miniszterelnököt, felőlem lehet a jelenlegi is, de azt szeretném, ha jó világ jönne. Te viszont azzal fenyegettél, hogy majd most rossz világ jön, és még mindig nem értem, hogy pontosan mire gondoltál.

Pepibubó 2013.03.16. 11:37:42

@Pepibubó:
Ha a másik megéri, az már gyanús, onnantól az sem számít, nekünk mi előnyös.
=
Ha a másiknak is megéri, az már gyanús, onnantól az sem számít, nekünk mi előnyös. Inkább megdöglöm, csak a másiknak se legyen jó - együttműködés, bravó!

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 11:40:25

@Pepibubó:
"Ha a másik megéri, az már gyanús, onnantól az sem számít, nekünk mi előnyös. "

De számít, hiszen ezért lettünk tagok, amiben az 1. Orbán-kormánynak is óriási szerepe volt.
Csak ne hidd már el, hogy az EU jótékonysági egylet... az erősebb kutya baszik elvet mindenhol érvényesíteni szeretnék.

Tudom, ti bolsik már megszoktátok, hogy felfele óriási nyelvcsapásokkal nyalni kell, de Brüsszel nem Moszkva.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 11:41:17

@vlgymir:
" Konkrétan miért kellene számomra rossz világnak jönnie, és az miben nyilvánul meg majd?"

Na over van.
Jó ebédhez szól a nóta!

2013.03.16. 11:52:32

Akkor én is beállok a sorba, Orbán önkényuralmi rendszert épít ki, amint meg is mondta mindent jobban tud az alattvalóinál így azt csinál amit akar (persze érettünk).
Kicsit messze állunk még a diktatúrától de több intézkedés is abba az irányba mutat.

Na én ezért nem bírom ezt a társaságot. Nem az elveikért mert azok 90%-ban jók, hanem a pocsék, erőszakos kivitelezésért.
A kommunistáknál fordítva, a kivitelezés korrektebb volt, de ott sokszor az elveket kérdőjelezem meg...
Nagyságrendnyi különbség nincs, az tény, hogy még elég sok szemétséget kell elkövessen Orbán királyunk ahhoz, hogy az előző bandát kívánjam vissza...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.16. 12:11:04

bombázni?
majd 2014-ben amikor újból elbukik a magukat felsőbbrendű értelmiségieknek képzelő libbantak hataloméhségmenete... és továbbra is a fidesz marad a kormányon

Dolgozónép 2013.03.16. 12:11:19

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: honnan lehetne őket eltávolítani? Nincsenek funkcióban. Ha ott lennének, el kéne, őket is.

tomwar 2013.03.16. 12:11:49

@Blogger Géza: Felesleges az EU jogokkal peldalozni, mikor Orban a sajat alaptorvenyet serti meg.

Rive 2013.03.16. 12:28:13

"Bombázni mikor fognak?"

Hát, remélem hamar. Veszett jó lenne, ha a normális emberek helyett végre a fidesz-slepp tiplizne már az országból, lehetőleg fénysebességgel.

dukeekud 2013.03.16. 12:46:18

Részben elképesztő, hogy a mszp, mostmár nyíltan fizet le külföldi ujságirokat, hogy a hazugságaikat leírják, részben megnyugtató, hogy akkora szarban vannak, hogy ilyen primitív módon küzdenek a hatalomért. Hiszen most már csak egy lepésre vagyunk attól, hogy az mszp felszólítsa valamely országok hadseregeit, hogy támadják meg Magyarországot. Mert ők már csak abban bízhatnak, hogy földig romboljak az országot, és utána őket teszik a hatalomba.

Maitre 2013.03.16. 12:46:54

@Rive: Reméljük hogy ezek olyan speciális bombák lesznek, amik csak azokat kapják szét, akik vágynak rájuk.
Mondjuk azokat én kiküldeném valami olyan országba, ahol rendszeresen bombáznak, nézze meg az istenhülyebarma a saját ki szemével, mire vágyik. Jah, és vissza nem engedném.

Trollvágó89 2013.03.16. 12:51:09

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Elég keményem be van szarva a Fideszes félázsiai aljanép, ha a hozzád hasonló rohadt kis bérpatkányokat előre kirendelték ide....

Trollvágó89 2013.03.16. 12:52:59

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: És persze az út neked is nyitva áll, mehetnél mondjuk Erdélybe, de nem hiszem hogy sokáig bírnád Fidesz f*sz nélkül

Maitre 2013.03.16. 12:58:18

@Trollvágó89: Nyugi, a blog.hu az egyik legjobb fideszes kampányeszköz. Itt meg lehet tekinteni az összes többi párt képviselőit, a gyakorlatban, és a maguk korlátozatlan valóságában. Nagyon szépek vagytok, olyan lehánynivalósak.

Inkább ezer évig a fidesz, mint ezek akármikor.

Trollvágó89 2013.03.16. 13:00:00

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Azt meg felejtsük is el, hogy a hazug szarrakás főnökeid egyéni számlákat ígértek igaz? Ahhoz, képest hogy az elmúlt 8 évre milyen "pontosan" szoktatok emlékezni, a rövidebb távú memóriátok kurva gyenge nem vagytok ti szellemileg leépült demensek? Jaj, ne erölködj! segítek azok vagyok!! Hazug, beszari, primitív félázsiai söpredék!

czjanos 2013.03.16. 13:00:38

Ne reménykedjen a szerző, nem fognak bombázni. Viszont látni kell, hogy az orbáni kormányzás szálka Európa testében, annak az Európának a testében, amelyiknek a Magyar Köztársaság is - önként - tagja lett. Ha az ember belép egy klubba, akkor azt demonstrálja, hogy elfogadja annak a klubnak a játékszabályait. Ellenkező esetben a klub jogosan lép fel a renitens tag ellen. Az nem működik, hogy kell a klub pénze, piaca, támogatása, de nem kellenek a szabályai.

Trollvágó89 2013.03.16. 13:05:22

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Nem kell ide még a pénz se, olyan balfasz egy csürhe vagytok, ami bármilyen pozícióból képes veszíteni...ne izgulj, most is menni fog. Ugyanúgy mint 2002-ben, lesz nagy pofa meg hőbörgés a választás napjáig, aztán meg lehet megint a gyógyóban pelenkázni a Vezírt!

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2013.03.16. 13:05:27

Az cikk arrol szolt hogy ha a befektetok szeretik az orban fele gazdasag politikat de csak tokekivonassal tudnanak nyomast gyakorolni. Ezt azonban nem teszik mert szep hozamot relizalnak az allampapiron (nem a nep fizeti ugye). A cikk cimeben tenyleg szerepelt az eltavolitas szo de aztan szo se volt errol. Mondjuk nem csoda hogy egy fideszes ezt nem erti hiszen mindegyik magyarnak tartja magat mikozben komcsikat tamogat.

Trollvágó89 2013.03.16. 13:07:02

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Az ordítóversenyt Te nyernéd bérpatkány jelentős előnnyel...

Trollvágó89 2013.03.16. 13:08:24

@wmiki: Itt is itt vagy hányinger...mehetnél már szabadságra...

Maitre 2013.03.16. 13:09:33

@A csótány is ember: Gyakorlatilag most azt mondtad, hogy mindegy hogy valakik hülyeséget csinálnak a népnek szimpatikus eszközökkel, vagy a nép egy részének nem annyira szimpatikus eszközökkel azt, amit kell. :)

Blogger Géza 2013.03.16. 13:58:09

@tomwar: Ez megint egy üres lózung, tessék megmutatni, OV pontosan mivel is sértette meg az alaptörvényt, és erről hozni egy ítéletet..

2013.03.16. 16:34:16

@Maitre: nem, nem azt mondtam. Mondok példát. Siránkozunk, hogy a külföldi cégek mennyi pénzt kivisznek (ami azt hiszem jogos panasz, habár szeretnék egyszer számokat is látni), erre kapnak jó nagy különadót, amit persze ugyanúgy beépítenek az áraikba. Vagyis adtunk a szarnak egy pofont, még rosszabb, a jónép fizeti ki. Vagy a különadó a végkielégítésekre (az 5 év visszamenőleges törvényekre gondolok). A bkv-cirkuszok idején jogosnak tűnt, hogy majd jól visszavesszük a pénzt azoktól akiket jogtalanul fizettek ki a szocik jó vastagon - de ebbe biztos vagyok benne, hogy sok olyan is beleesett aki mondjuk 20 évet húzta az igát valami magas pozícióban és tette a dolgát. Azt most zárójelben mondom, hogy habár kommunista ideológia oldalról biztosan senki nem kellene olyan nagy összegeket kapjon, de szerintem aki hosszú időn át milliárdokért felelt (és nem különösebben rosszul) az nyugodtan kapjon akár egy jobbfajta kéglirevalót nyugdíjas korára.
Még egy példa a kisebbségi magyarok állampolgárságának visszaadása - örvendetes dolog - de azzal, hogy szavazati jogot is adtak azt érték el, hogy a magyarországi magyarok jelentős része utálja a kintieket mint a szart, ezt nagyon nem kellett volna...
Más példa a nyugdíjak lenyúlása - állítólag túl nagy jutalékért dolgoztak a biztosítók, amit hajlamos vagyok elhinni, de ezt fel lehetett volna oldani úgy is, hogy a szabályozáson módosítunk. Ha a németeknél fél százalékból ki lehet jönni akkor nálunk sem kell 5, de attól még elég sok embernek adtak a valamennyi remény helyett teljes bizonytalanságot.

A KT, médiatanács, alkotmánybírósággal kapcsolatos döntéseknél még a jó erkölcsi irányt sem látom, de az más téma.

Az, hogy a gazdaság nem borult be az utóbbi 3 évben azért nem volt rossz teljesítmény, de ennél a pontnál kicsit határozatlan vagyok a módszerek megítélésénél. Matolcsi elég idiótának tűnik, de Európát elnézve rosszabbul is kijöhettünk volna a dologból...

A területünket félteni demagóg baromság, a kinti aggodalmak jórészt jogosak. Ha túlfeszítjük a húrt max kibasznak az euból, lesz 20 év sötét középkor aztán megint élhető lesz.

MarbleC 2013.03.16. 16:55:35

Sikeres kötvény kibocsátás???

A lakossági deviza hiteleket betíltották, de az állam kibocsáthat dollár alapú kötvényt... Csak várd ki a végét. Meglátod a nyugdíjtőzsde ehhez képest semmi sem lesz.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2013.03.16. 18:12:50

orban viktor a harcsafeju gonosz torpe hatrafele bukfencezve fossa arcon magat nagy nyilvanossag elott a podiumon!

dennisthemenace 2013.03.16. 20:04:34

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Bezzeg te olyan jelentos vagy fizetett FideSS trollkent...

tomwar 2013.03.18. 11:12:04

@Blogger Géza: Iteletet? Minek? Az felhaborito, ha a birosag eliteli a kormanyt, annak intezkedeset, stb.
Szerintem hagyjuk....ha szerinted minden jo, es fasza, akkor tapsold veresre a tenyered, nincs kedvem (kedvem, nem erveim) miatad koptatni a billentyuzetet.
Egyet dijazom benned, hogy nem gusztustalan, alpari a stilusod.
Amit es akiket megvedesz azoban azok.

Az alkotmanybirosag megsemmisitette az atmeneti rendelkezeseket, mert alkotmany ellenesnek tartotta. Nem lesz akkor attol alkotmanyos, ha beleirjuk. Se jogi, se erkolcsi szempontbol.

Nem kell ra valaszolnod.

tomwar 2013.03.18. 11:12:58

@wmiki: Alig varom seggfej, hogy nyerjen a Fidesz 2014-ben, semmi masra nem vagyom jobban. Egyek csak meg a szart, amit foztek!:-)
süti beállítások módosítása